Kao vlasniku restorana, odlična usluga je neophodna za Vaš uspeh. Kada gosti posete Vaš restoran, želite da se osećaju dobrodošlo. Kada se prema njima ophodite sa pažnjom i poštovanjem, a istovremeno pružate odličan obrok, vraćaće se u Vaš restoran iznova i iznova.
Iako je kvalitet hrane izetno važan, važno je i iskustvo koje gosti imaju u trenutku kada uđu na vrata restorana. Restorani bi trebalo da imaju na umu da potrebe kupaca uvek budu u prvom planu.
Ukoliko Vaši gosti moraju predugo da čekaju na prvu turu pića, predjelo ili obrok, zaista im neće biti važno da li Vaš barmen pravi najbolji martini ili je kuvar perfektno skuvao špagete.
Imajte na umu da može biti teško povratiti razočaranog kupca. Uverite se da imate dovoljno osoblja pri ruci tako da nikada ne moraju da čekaju predugo. Ukoliko Vaš gost naruči jelo kome je potrebno više vremena za pripremu, obavestite ga unapred. Budite otvoreni i informišite svoje goste na vreme. Brzina usluge je od vitalnog značaja za dobro iskustvo u restoranu bez obzira na vrstu restorana.
Odmah rešavajte probleme! Vaša finoća u rešavanju problema i pritužbi kupaca je veoma značajna za Vaše poslovanje. Koliko god se trudili, nekada će nešto poći po zlu. Pažljivo saslusajte problem i ljubazno ponudite da resite problem na adekvatan način.
Takođe možete uključiti tehnologiju u Vaše poslovanje. Ovo će naravno zavisiti od Vašeg tipa restorana, ali neki oblik tehnologije se može koristiti u mnogim poslovnim modelima.
Online meniji ili online poručivanje su odlični način da Vaš gost ima uvid u celi Vaš meni. Često će potrošiti i više novca u želji da probaju više. Takođe ovu vrstu oglašavanje možete iskoristiti i da često postavljate promocije ili akcije na Vaše proizvode.