Kako reagovati ako Vam dobavljač nije isporučio porudžbinu?

Share on facebook
Share on linkedin

Bez obzira koliko pokušavate da izbegnete, jednog dana ćete se suočiti sa zakašnjenjem isporuke od strane Vašeg dobavljača. To je neizbežno, međutim, možete napraviti određenje korake kako bi sprečili da se to često dešava. 

1. Komunikacija 

Najvažnije je da pokušate da ostanete mirni. Obratite se svom distributeru i pokušajte da objasnite problem. Pokušajte  da shvatite osnovni uzrok problema i koliko je verovatno da će se to događati u buducnosti. 

2. Budite ljubazni 

Niko nije savršen i greške će se sigurno događati. Budite ljubazni prema  svom  dobavljaču i veoma verovatno ćete uspeti da dobijete robu u najkraćem mogućem roku ili sa određenim popustima ili povlasticama. 

3. Redovno praćenje porudžbina i dogovor sa distributerima 

Razgovarajte sa distributerima o potrebim količinama može obostrano da pomogne pri planiranju isporuke i lagera robe koja je u ponudi. Redovna komunikacija i planiranje sa Vašim distributerima moze dodatno da Vam olakša i i poboljša poslovanje, kako u vidu kvaliteta proizvoda, tako i u finansijskom smislu. 

Ponekad je stvarno nezgodno primiti zakasnele porudžbine, međutim život nam uvek priredi iznenađenja. Još jedan od načina da olašate praćenje Vaših porudžbina je da koristite e-nabavka.rs.

Potrudićemo se da redovno i što kraćem roku Vaša porudžbinu stigne na adresu Vašeg distributera.

Još uvek ne koristite e-nabavka? Napravite nalog na našem sajtu i olakšajte nabavku robe za Vaš restoran.