Uz veliku gastronomsku ponudu I konkurenciju, jako je teško biti prepoznatljiv I primećen u moru ugostiteljskih objekata u Srbiji. Poznato je da su naši ljudi hedonisti I gurmani, te je od velikog značaja privući što vise potencijalnih gostiju u Vaš restoran.
Postoji više primera zašto su određeni ugostiteljski objekti popularniji od ostalih I zbog čega su na dobrom glasu.
Neke krasi tradicija koju taj lokal ima I dobra gastronomska ponuda a neki imaju dobru lokaciju. Takođe u zadnje vreme primećujemo I pojavu restorana koji imaju moderan pristup gastronomiji.
E-nabavka Vam nudi 5 načina koji potencijalno mogu da unaprede poslovanje Vašeg ugostiteljskog objekta:
Obuka zaposlenih
Obuka radnika je taboo tema iz razloga što postoji strah kod poslodavaca da je nepotrebna I da će radnik otići iz lokala prvom prilikom. Postoji više primera gde su dodatne obuke osoblja stvorile još bolji odnos u objektu I samim tim poboljšale poslovanje
Obuka zaposlenih je važna jer povećava samopouzdanje zaposlenog I podiže kreativnost, te restoran postaje prepoznatljiviji I jača se njegov imidž.
Dostava
Restoran moze proširiti svoj način poslovanja izvan svog objekta u vidu dostave I to u današnjim vremenima nije toliko komplikovano uz veliki broj mogućnosti koje nude eksterne firme za dostavu. Dostava je moderan I trenutno jako popularan način poslovanja u HoReCa sektoru, ali je I tu potrebno obratiti pažnju na kvalitet jela I pića, kao I prepoznatljivost objekta u očima kupca.
Sezonske namirnice
Praćenje I snabdevanje restorana sezonskim namirnicama može značajno da uštedi novac restoranu. Uz veliki izbor namirnica u toku godine, potrebne su ponekad samo malo izmene a jela će I dalje ostati prepoznatljiva kod gurmana. Ovakvim načinom kreiranja jela I ponude, nudite svojim gostima prepoznatljiv ukus I uslugu, a da ih pritom uvek iznenadite sa nekom novom stavkom u meniju.
Društvene mreze
Društvene mreže su najbrži vid komunikacije sa potencijalnim gostima, a ujedno I najmanje korišćen u svrhe reklamiranja restorana. Potrebno je redovno biti prisutan na društvenim mrežama kako bi Vaši gosti uvek bili obavešteni šta se novo dešava u Vašem ugostiteljskom objektu. Uz pomoć trikova sa društvenih mreža imate uvid u reakciju I želje Vaših gostiju.
Fokus na specijalitetima
Najveći mit u ugostiteljstvu jeste da što je veća ponuda u meniju to će biti više gostiju u restoranu.
To se u praksi pokazalo da nije tako, jer gosti znaju zašto dolaze u restoran I ponekad ih veliki izbor samo zbunjuje. Potrebno je specijalizovati se u ponudi po kojoj je restoran prepoznatljiv I ponekad eksperimentisati sa idejama. Po restoran je bolje da povremeno menja jela ili cele menije nego da ima ogromnu ponudu u svakom trenutku.