U prošlosti je bilo uobičajeno hodati kroz magacin s komadom papira i olovkom i zapisivati šta treba naručiti. Zatim ste otišli u svoju kancelariju, gde ste nazvali dobavljača ili poslali e-mail da biste poručili. Iako je to bila uobičajena metoda rada u to vreme, srećom sada je postalo puno lakše naručiti u potpunosti online od mnogih dobavljača.
Nabrojimo prednosti platforme za online naručivanje.
Nudi mnogo više od jednostavnog načina poručivanja.
Svi proizvodi i cene su odmah jasni i vidljivi. S tradicionalnim obrascima za porudžbine nikada nemate prikazan celi asortiman svog dobavljača. Štaviše, nikada ne možete biti sigurni jesu li navedene cene tačne.
Uz naprednu platformu za online naručivanje kao što je enabavka imate jasan pregled svih proizvoda koje vaš dobavljač nudi, uključujući i rabatovane cene. To je zato što je platforma za poručivanje povezana sa dobavljačima tako da su sve cijene uvek ažurne.
To vam daje sigurnost koju želite, tako da tačno znate na čemu se nalazite kada poručite. Osim toga, vaš dobavljač može brzo prikazati akcijske proizvode, a greške su svedene na minimum. Uz enabavka platformu naručivanje proizvoda postaje lakše i pouzdanije nego ikada pre.
Jedan način naručivanja od svih dobavljača
Različiti dobavljači koriste različite opcije naručivanja. Jedna osoba traži listu narudžbina putem e-maila, a druga preferira telefonske porudžbine. Za ugostiteljskog radnika to je sve samo ne lako i jasno, pogotovo kada ima mnogo posla tokom sezone. Lako naručivanje uz vaš telefon koji je uvek uz vas, a ako i dalje morate ići u magacin sa olovkom i papirom, ograničite sami sebe. Nakon napisanih namirnica na papir još uvek ih morate prepisati u e-mail ili telefonski komunicirati, što može dovesti do grešaka i gubitka dragocenog vremena. Ubacujte artikle u korpu kako ništa ne biste zaboravili i na kraju samo poručite. Ne postoji ništa frustrirajuće nego zaboraviti proizvode koji su deo vaše redovne rutine. Kada radite s olovkom i papirom ili po sećanju, brzo se mogu dogoditi takve greške, zbog kojih ćete morati nazvati dobavljača da ponovno isporuči stavke koje nedostaju. To je rezultat nepotrebnim gubitkom vremena i dodatnim troškovima
Pregled i uvid u Vaše porudžbine i fakture
Kuhinja je kreativno okruženje i kuvar ne bi trebao biti preopterećen administrativnim poslovima. Ipak, mnogi se kuvari u restoranima često suočavaju sa svim vrstama administrativnih pitanja. Ali zar ne bi bilo korisno oduzeti te zadatke kuvaru?
Uz ebavaka platformu možete pronaći sve porudžbine i fakture. Omogućavanjem pristupa administraciji platformi za online poručivanje, oni imaju potpuni uvid u to šta je kupljeno i po kojim cenama. To znači da više ne moraju gnjaviti kuvara ovim administrativnim detaljima i kuvari se mogu u potpunosti usredsrediti na svoj kreativni rad u kuhinji. Pojednostavlja saradnju između kuhinje i administracije, što rezultira učinkovitijim i manje stresnim procesom za ceo tim.
Enabavka za dobavljače i ugostiteljstvo
Ukratko, korišćenje platforme za online poručivanje nudi brojne prednosti za kuvare i kuhinjske timove. Uz enabavku imate potpuni pregled svih proizvoda i cena, zahvaljujući povezanosti sa sistemom vaših dobavljača. Usput pojednostavljuje proces poručivanja bez obzira na različite opcije koje nameću različiti dobavljači, štedeći vreme i trud. Naručivanje online samo je početak optimizacije vašeg restorana. Osigurava bolje procese u vašoj kuhinji, vašoj kupovini i čak pomaže vašoj administraciji.