Kada odlučite da implementirate digitalni sistem kupovine važno je da uključite čitavu kompaniju, od menadžmenta do zaposlenih. Na taj način dobijate veću kontrolu nad Vašom firmom I troškovima.
Koliko benefita ćete dobiti korišćenjem sistema kupovine zavisi od trenutnih izazova u Vašoj firmi I trebalo bi da odlučite gde ulažete vreme I energiju, kao I koje strateške promene morate da izvršite kako biste imali bolju kontrolu nad troškovima.
Način na koji možete koristiti I implementirati digitalni sistem kupovine, varira od firme do firme. Sledećih pet koraka Vam mogu pomoći u pozicioniranju I određivanju smera koji će dovesti do pozitivnih rezultata.
1.Pregled
Transparentnost I pregled proizvoda koje Vaš restoran kupuje, od koga I Koliko, prvi je korak ka analizi I uvidu u Vaše troškove. Pomoću digitalnog sistema kupovine možete izabrati omiljenog distributera od koga ćete poručivati robu I imati bolji uvid u proizvode.
2.Kontrola
Korišćenjem e-nabavke, kao Vašeg sistema za poručivanje, imate kontrolu nad cenama I rabatima od Vaših distributera, kao I detaljan uvid u sve trenutne akcije kako biste svaki put dobili najbolju moguću ponudu.
3.Efikasnost
Sistematizacijom kupovine ćete osloboditi resurse I omogućiti zaposlenima da se više posvete zadacima u kojima su najbolji, poput kreiranja novih menija, poboljšanju same usluge , većim fokusom na gosta, itd.
Ukoliko imate standardan meni, možete napraviti listu Omiljenih proizvoda I efikasno poručivati iste iz nedelje u nedelju.
4.Proučite svoje troškove kako bi uštedeli više
Od izuzetnog je značaja da uvek budete fokusirani na načine uštede novca. Ako imate stalnu kontrolu I pregled šta restoran kupuje I od koga, lakše je prebaciti fokus na smanjenje troškova, bez uticaja na proizvod koji se poručuje.
Kada kuvari izračunaju I nabave ono što im je potrebno za pripremu jela, mogu brže i lakše da koriguju food cost I da u svakom momentu imaju uvid u trenutne cene na tržištu.
Još jedna veoma važna Stavka je odnos izmedju Vas I Vašeg distributera.
Zdrav poslovni odnos I poverenje su nekad važniji od cene proizvoda.
5.Napravite dugoročan plan
Pojavom digitalnih sistema za kupovinu, promenili su se zahtevi kako kupaca tako I distributera. Ovi koraci omogućiće Vam bolje pozicioniranje I efikasniju kupovinu.
Dobri sporazumi se grade vremenom I zasnivaju se na poverenju I dobrim odnosima. Naša platforma, kao neutralna tačka između distributera I restorana, omogućiće brže I efikasnije građenje dugoročnih odnosa.